tisdag 28 april 2009

Ja allt hinner man inte på en gång!!


Hejsan!


Nu har jag varit seg igen men jag måste ju skylla på annat x) .

Under tiden jag inte har bloggat så har jag fyllt år som jag gjorde den 20 april=)

Jag fick då en bärbar data och en cyckelhjälm och kläder och lite annat!

Jag har tävlat ochså som blev kallad årets första tävling för oss . För,för mig var det min alra första :)

Och det gick super bra =D

Om ni inte redan vet de så tävlar jag för heby rf div.3 just nu =)¨

Vi har två lag och i lag ett då var det Jag,Hanna,Jossan,Jasmine.

Men i lag två så var det Nicole amanda jenniferoch julia =) och lag ett vann =)


Aja idag har jag varit i skolan och haft skoj eller hur jennie och paula och matilda? ;) HAHAHA

Vi flummade som vanligt mer tror jag vi inte ska ta upp på detaljer x))

Och efter skolan så åkte vi på hoppträning athos var super duper mega fin så nu är vi riktigt taggade inför bälinge på fredag =)

Vi ska vinna vi ska ta dom vi ska göra losers av dom ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar