måndag 25 maj 2009

duktiga jag (aa'

Jag tycker att jag har varit duktig som bloggat ;)(y' seriöst:D..
Idag har jag mamma och hansa åkt till sala efter skolan för att köpa munk krydda ?tror jag de heter.
Iallafall något brunst medel . Tåget ät helt rent ut sagt GALEN!
Aja efter de när jag kom hem så klippte jag gräset medans jag väntade på mat (a'
till mat blev de räk omelett mumms mumms (a'
Igentligen skulle jag ridit efter skolan men de va kok het 23grader varmt FATTA!:O
aja skönt som tusan :D
så jag red efter maten då vi tog in dom andra från sommar hagen så dom får vila magarna lite =)
Jag red min hopp stig (a' ass kul men athos var trött för värman så han blev svettig jag hoppade mitt hinder i "hoppskogen " och sen bankarna vid eljusbanan de är bra träning inför hera för där har jag hört att det är bankar =) men athos är helt onbetebole:D

BA FÖR JAG ÄLSKAR MIN HÄST MÄST FÖR HAN ÄR BÄST <333

1 kommentar:

  1. Nu är du jätteduktig som bloggar gumman. Det som ska stå på Athos rumpa är: unbeatable.. =)

    SvaraRadera