lördag 23 maj 2009

Ja måste blii bättre!!!!!

Jaja jag måste bli bättre ,Jag måste lära mig att blogga!!
Men nu blir det väldigt långa ist :D
Ja då måste man börja om från början från tävlingen i Bälinge,
I Bälinge tävlade jag i Lc(70cm) och Lc+(75cm) I Lc:n kom jag trea:D Och i Lc + kom jag tvåa :D och Victoria vann GRATTIS :D
Och sen tävlade jag i Div 3 omg 1 har jag hunnit med och då vann lag ett och lag två kom tvåa grattis vi äger tjejor:D och i Div 3 omg 2 kom vi etta mitt lag 2 och tvåa lag ett . VI ÄGER UT DOM!
och nu ligger heby lag ett,två på delad första plats:D men nästa omg är de strömsholm så då åker vi på de ist! idag har jag iaf varit och kollat på brors fotbolls matcher -.-'
Och nu är jag med Anna :D <3


DAGENS LÄNGTAN: HERA MEETING:'D<3333

DAGENS ÄLSKLING (SAKNAD): ATHOS ,TÅGET ,INGMAR(L)<3(Y)

1 kommentar: