lördag 7 februari 2009

Bilder hoss min pappa =)

Jag och min toblerone ;) och sluch <3 href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgeQd4Cie0P0iezSEwvo861TlOl-DR6hBXCwX7oUASpF0tLRqFUqhMiWul_yoVK1m4RWWO1K4Sex5KPzxjDHflHFeoQYpi7P4l-s0rQwTRT91D3CSgaM3sSnOQzBPOOLcF-iQoswUcgjYU/s1600-h/SL370660.JPG">
LOVEYOU<3

Lovisa kusin vitamin =)

Lilla Trollet jag själv och pappa

Jag xD


Lilla jag för länge sedan ;)
Haha pappa när vi höll på att klippa honom men sen blev han snaggad helt ;) <3
Jag och Pontus ute på sjön på hällnäset=)
Jag och Veronica på flygplanet hem från mallis
Jag i Spanien


Pontus Veronica Och Jag =)

Pontus Veronica och Jag =)<3


Min Kära Pappa I Spanien =)=)

Jag Pontus och Pappa i Spanien =)

Pappa och Veronica=)
Pontus min halvbror =) som är 8 år i år

Veronica =) min låtsas mamma =)


Min dag !
Idag har jag vaknat ;) ätit frulle och pluggat och varit ute och gått i ca 1h
vi stötte på super många orginterare mitt i samhället
Nu är jag hoss min Pappa =)=)=)
Och har lite andra bilde rpå datan tänkte att jag kunde lägga ut lite bilder =)
Har inte fått över bilder från min camera idag så blir lite gammla bilder men vad gör de när ni inte har sätt dom ?!
Och idag är det bara en vecka kvar till Thailand
Mina kusiner Emil, Lovisa och Micke och Cilla åker dit imorgon
Men vi kommer inte vara på samma ställe !
Här kommer lite bilder! =)=)

1 kommentar:

  1. Vad många härliga bilder!! Trollbilden var ju sötast!! Världens sötaste Petro! Syns imorgon igen, puss från mamma.

    SvaraRadera