söndag 8 februari 2009

Coolingen på bild ;)

Här kommer raketen som jag knäppte kort på =) Jag tycker att det vart ett bra resultat
Jag ;) idag ;)

Tjaa!!


Min dag! föresten var de någon som röstade på snälla snälla ?! Den personen har skita dålig musik smak!!! Hon var super dålig !
Men iallafall så har jag gjort klart nästan alla läxor:D så hoppas att jag inte kommer få så många läxor till Thailand ;)
I sådana fall så gör jag väll som Kusinen Emil att göra så mycket som möjligt innan vi åker .
Nu är jag hoss Pappsen=D
Så snart blire Thailand av :) Det är ungefär bara 6 dagar kvar tills vi åker =)
Ni ska få en litet titt på en fin racket bild jag knäppte på nyårs afton =D här kommer två bilder =)


1 kommentar:

  1. Vilken härlig cooling! vad duktig du är med läxorna, skönt att inte få så mycket med sig. Smart drag av Emil, härma på du! Kram mamma.

    SvaraRadera