torsdag 26 februari 2009

Koh Cang ! Kahp One Kah ! savedi kahp

Hejsan idag ar jag po Koh Cang men i morrn bar det av till Bang sean jag for vall passa po att skriva lite har men det finns inte aao eller ja det som inte finns men finns i sverige nu maste jag skynda mig att skriva eftersom tiden gar ut om nio minuter jag har i allafall haft en suferan semester som jag troligtvis kommer att fortsatta ha . Jag ska ju skriva dag bok och beratta vad jag gor om dagarna men boken ar slut och de ar jue varkligen synd eller vad tycker ni ??? (aa)
Haha aja men eftersom tiden ar ganska anurlunda har sa ska man kanske borja tanka lite po refrengen kl 10.09 po kvallen sa kanske skriver lite mer i Bang sean nar man har dom hemliga bokstaverna aja hadde super bra nu :):)<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar