fredag 6 februari 2009

Har posten kommit?! haha ;)


Posten kan väll komma tidigt ?!


Jaja jag vet att jag tjatar men jag vill se om den har kommit!!

Och nu äre bara 8 dagar kvar till Thailand :D.

Jag har en liten låda med 8 lappar i nu hadde typ 98 från början xD

Jaja idag är man hemma igen för klassen skulle åka skidor och då sa angneta(fröken) att jag inte behövde komma :D(aa) .

Men tyvärr har jag börjat fått lite ont i halsen igen :( inte roligt !
Och jag har fått hem läxor och läxor typ lite matte hit och geografi dit och svenska hit och engelska dit jadu någon som vill ta över ?;)

Men men matten är klar och engelskan är nästan ochså klar ;D!

Och rästen har jag inte börjat med xD

Och igår kväll kl typ 8.45 så började jag att baka ;) bra tajming eller ?!

Jag tycker att jag var skit smart :D. så idag var de gått iallafall!

Både jag mamma och hansa bakade de kallar jag för samarbetning (aa)

Och till slut när våra berömda kladdmuffins stog inne i ungnen vart de nog litte för länge!

Dom vart jue goda men inte så värst kladdiga xD

och förra satsen den vart super duper kladdig :) Lite bra med lite omväxling ;) !

Så får vi se när min Nintendo Ds lite väska kommer ochså :D

Hoppas den hinner komma inann vi åker till Thailand

Kan tyvärr inte göra smilisar =(=( asså gubbar som jag skulle vilja !

Men hade bra



Kram Kramonella!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar