fredag 6 februari 2009

Tokig!!!

Tåget
Athos

Ingmar






Jaa ni nu vet jag inte vad de är för fel på mig !



Jag bara vill blogga och blogga ingen rast och ro i detta hus !



Ja ni denna bild är på mig och Aska =) Som var våran islandshäst =)!



Som ni kanske inte vet så är mitt intresse att rida !



Och de här inlägget kanske kommer att berätta lite om mig själv!



Jag är en tjej på 11år snart 12!



Jag fyller den 20 april så de är ett tag kvar iallafall!



Och jag älskar hästar.



Jag har "3 st" eller asså jag har tre men bara två igentligen ;).



Athos är ett Gotlandsruss som är nio år iår och B-ponny!



Och vi tävlar hoppning tillsammans!



Från -08 så har vi hoppat från L:D (60cm) till L:a (90cm)!



Så vi har tävlat ganska mycket tillsammans!



Bästa minnet var i Högbo när de va meeting och vi vann en L:b (80cm) :D<3!



Vi var där med några kompisar som också tävlade =)!



Vi bode i husvagn från fredag till söndag :D det var absolute bästa meetingen :D<3



Little blue train (tåget) är dansk imp c-ponny!



och vi har inte tävlat något än men mål i år är att hoppa L:a!



Hon är skimmel och super söt =) har ridit henne flera gånger och skit mysig :D



Ska väll försöka tävla mycket med henne med (=



Ja´och en kanon bra låt är : Snart är de jag som är kung ;) lejon kungen !



Vem ska vinna Let´s Dance ? vad tycker ni ?!



Jag tycker Magnus och Annika =) dom är super bra =D<3



Jag tänkte även lägga ut en bild på Athos , Tåget och Ingmar som ni ska få information om !
Ingmar är 12 år i år och New forest och en C-ponny



Jag har tävlat lite smått med han men han gillar inte att tävla !



Han vägrar bara ut sig.=( Annars skulle han ha varit min nya stjärna :D<3



Han är jätte Mysig att rida på och gillar att bada =) han är ute på foder nu så han är inte hemma längre ! så nu har ni fått en liten titt in i mitt liv =)=)



Hade bra =)

1 kommentar: