torsdag 5 februari 2009

Igen är man sjuk:/


Hejsan!
Igår kände man sig helt frisk och sa : åååå imorrn kan man äntligen gå till skolan! =)! Men vart de så eller ?! Nej man måde tok illa på morgonen så ingen skola idag heller ! Och imorrn skulle jag inte heller gå till skolan enligt angneta (fröken) så nep aja får väll hitta på någet annat . Jag skulle inte dit bara för att dom skulle åka skidor ^^.
Det är inte så roligt ändå xD och hadde inga heller ;) då är man ute i god tid eller hur ?!
Och jag har änu inte kommit på vad jag ska ha för saker med mig till Thailand ..
Snart blire väll en tänkar dag så man riktigt inte glömmer något alls !
Och imorrn vad ska man göra då ?! jo de blir väll typ vackna äta frukost borsta tänderna och borsta håret (eller kanske dusha först) aa å sne blire väll läxor -.-'
Efter de blire väll lite dator :D<3. class="blsp-spelling-error" id="SPELLING_ERROR_26">blire väll pippi fia med mamma som jag säkert har gjort tre gånger innan med men inte årkat skriva xD sen ska man väll börja tänka ut vad man ska packa och börja packa lite smått!
Sen ska man väll kolla på tv också =)
Sen blire pappsen =)=)=).
Och där blire nog inte mycket mer än att äta kolla på tv och typ sova xD
Och får längta till Thailand :D och hålla kooll om mobilen kommer imorrn :D:D(aa)
Och ni ska få se en sak till jag har köpt :D ett nintendo ds lite fodral =)=)
aja !
Hade bra önskar Kramonella!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar