onsdag 4 februari 2009

Tjaba Tjena != )
















Hej alla som har hittat hit!
Idag är en ny dag som kommer dag efter dag ha ha.
Nu är de iallafall bara 11 dagar kvar tills vi lyfter från marken :D <3.
Och far iväg till ...... Thailand :D
Det ska bli en riktigt varm sol semester och shopping så klart ;)
Har ju varit där en gång förut och det är ett roligt äventyr :D
Och man måste ju börja packa i tid har redan skrivit packnings lista "lite saker ".
Iallafall så här kommer två saker ´;) 1.Ipod 2.Kamera så är iallafall lite saker .
Om man inte ska räkna med alla kläder som ska med ;)
Nu sitter man här och är sjuk :/.
Har varit sjuk i 6 dagar nu men imorrn blire nog skola iallafall :D
Men idag fick jag mitt TL-paket :D så posten var lite snälla idag iallafall=)
Också har jag köpt en ny mobil som inte kommit hem en .
Men kommer lite bilder här sen .
Har tyvärr inte fått in musik än som jag ska fixa så fort som möjligt .
Och jag ska även ändra teman ;) så blire nog lite roligare iallafall .
Och idag har jag bätt min kära mamma att sy nintendo ds fodral till mitt nintendo och ipod fodral =).
så jag fick välja lite tyg och modeller aja.
Här kommer lite bilder på mobilen ska ha en sådan som är guld och svart =)
Det kommer även bilder på Thailand :D<3

Hare bra!

1 kommentar:

  1. Du är lik din mamma du.. fingrarna bara glöder... =) // Hansa

    SvaraRadera